Måndag

Är hos albin nu, hehe. Bor typ här känns det som. Har studiedag imorgon men ska repa med sceniska så ska vara i skolan mellan 9-15. Mitt underbara schema är typ sämst nu. Hade aslång dag på onsdagar 8.10-16.50 med bara en kort håltimme. Nu har jag två håltimmar.... och slutar senare på torsdagar för att vi har flyttat dit en lektion........+ att vår mentortid måste säkert flyttas pågrund av att alla, som inte har kör, inte kommer gå på den då det är lång håltimme innan den. Och med all säkerhet kommer den säkert flyttas till torsdagar så jag kommer sluta ännu senare. KUL. Slutade liksom 1 på torsdagar och var nöjd med mina onsdagar. Nu är inget av det bra, jävla skit.

Enda positiva denna vecka är att jag får se dessa på torsdag. Längtar.

Kommentarer
Postat av: •PETRA•

Godmorgon! Sugen på DAGENS BLOGG? Finns hos mig ;)

2011-01-25 @ 09:12:13
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå :) Vad ska du göra idag då? :)

2011-01-25 @ 15:06:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0