Lördag

Igår blev det utgång. Började med att Albin och jag åt mat på Steve's, mycket mysigt. Sedan gick han och jag vidare till Ågatan bar där vi väntade på dem andra. Blev några cider för mig innan vi fick skjuts hem utav snälla David, som inte får dricka på grund av medicin.

Idag har Albin och jag inte gjort mycket. Åkte hem till honom med ett snabbt stopp på Lasses för inköp av varsin vaniljsemla som vi åt förut, mycket gott. Nu håller både han och jag på med våra naturkunskap fördjupningsarbeten om olika dieter. Jag har medelhavsdieten ^^

Ikväll blir det bara att ta det lugnt och fortsätta plugga. Blir nog en film eller så ikväll. :)


Bild ifrån Albins födelsedag när vi var ute och åt med fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0