Chill

Blev en chill dag idag. Åkte hemifrån runt 12 vilket är ganska sent för att vara oss, och begav oss till ett shoppingmall inne i Orlando. Gjorde en hemlig grej där, hehe. Berättar när jag kommer hem vad det är. Blev lite titt i affärer men vi är ganska trötta på shopping (vem trodde att jag skulle säga så?). Men köpte en vansryggsäck (<3) för cirkus 200 kronor och ett nagellack. Bild på väskan kommer inom kort skulle jag tro. Vi åkte vidare till ett walmart (typ maxi fast med mindre mat och mer annat) där jag köpte två nagellack (hehe) och hårfärg. Hårfärgen kostade bara runt 20 kronor (!!!!) och det var ändå ett märke man känner igen.

Jag räknade min nagellack som jag köpt här förut, hehe 13 blev det. Beroende eller vad? Men de är så billiga! De flesta kostar mellan 7-20 kronor och de dyraste jag köpt kostade runt 35 kronor. Älskar USA's billiga priser på smink! Synd att jag inte hittat så många fina ögonskuggor då de är så billiga, de flesta kostar runt 20-40 kronor för kända märken som hemma kanske kostar minst 90!

haha, förresten, när jag låg vid poolen och solade förut så hörde jag hur det åskade en bit ifrån. Kändes fel att sola när jag hörde det liksom. En timme senare spöregnade det och åskade ovanför vårat hus.. haha.


igår åt vi här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0