Lördag

Det var ett tag sen jag skrev. Har ju haft annat för mig helt enkelt. I torsdag var det en underbar konsert. Började dagen med att gå i skolan till kvar över 2 då vi tankade bilen för att sedan åka iväg mot Stockholm. Ett matstopp på väge sedan var det bara att vänta på att komma fram. Det gick ganska bra att hitta till Fryshuset och vi hittade en parkering precis utanför. Innan vi började köa träffade jag även kille som jag köpte en kamera av, så är numera stolt ägare till en D80! Mycket bättre än min D40x. ^^

När jag lämnade kameran i bilen ringer Niko och säger att de börjar släppa in (han och Anton stod i kö åt oss så länge) Så vi fick skynda som fan att lämna alla jackor, sedan var det bara att stå i linne (!) och frysa i typ 10 min innan jag kom in. Väl inne var det bara att vänta på att första banden, Tek-one, skulle börja spela.

Tek-one, ja vad ska man säga. Trodde inte det var seriöst först då musiken inte är alls i närheten av de andra banden. Men sångaren var grym! Han rappade hur snabbt som helst. Efter Tek-one så var det underbara The devil wears prada följt av asbra Architects och tillsist bästa Bring me the horizon.

Konserten var hur bra som helst, men slår dock inte Parkway drive. Men vore nice om jag var i Göteborg nu för att se konserten ikväll igen, tyvärr är inte så fallet. Men grymt rolig dag, och gick skitsnabbt att köra hem efteråt kändes det som!

Igår var jag först i skolan, sedan åkte jag hem och sov lite till. På kvällen spelade Hollows på skylten och blev att ta lite kort såklart. Kommer kanske upp några här när jag orkat gå igenom alla bilder och tagit på alla som är mindre bra.

Blev ett långt inlägg nu kände jag, haha. Undra om någon ens orkar läsa hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0