Dag 01 – Om mig

Dag 01 – Om mig

Jag heter Stephanie och är 18 år, snart 19. Går sista året på gymnasiet i Linköping där jag går samhällsvetenskap med musikprofil på Folkungaskolan. Har en pojkvän sedan snart tre år tillbaka, Albin, som betyder allt för mig.

Jag älskar musik, hehe, både att utöva själv och lyssna på. Själv sjunger jag, samt spelar lite gitarr. Den musiken som jag lyssnar på mest är åt metalcore håller, mycket skrik och tunga breakdowns ^^. Ett annat intresse jag har är fotografering. Har sedan snart 3 år tillbaka en Nikon d40x som jag hoppas på att få byta ut snart till en mer avancerad modell.

Tatueringar är ju vackert, eller hur? Jag har en ros på handleden som jag är mycket stolt över, har även en piercing i läppen som jag  tog när jag var 16. Tatuering är något som jag verkligen gillar, det är väldigt fint (de flest). Ska eventuellt göra en till tatuerig framöver.

Att resa tycker jag också om, har varit utomlands ett antal gånger. Resor framöver är London i April och USA i Juli! Hoppas ni följer mig i bloggen då, kommer inte blogga i London men i USA ska jag försöka uppdatera lite.

Det var lite om mig och framför allt mina intressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0