Tisdag

Blev visst inget mer inlägg igår, var för trött. Idag har jag haft en ganska skön dag. Började inte förrän 1 och hade då bara en lektion, dock naturkunskap B => jobbig lektion. Efter skolan åkte emelie och jag till torby en stund. Handlade en liten kladdkaka på maxi, hehe. God var den.

Kommer hem och ser att bring me the horizon ska till metaltown. Det betyder 2 av mina 5 favoritband ska dit. Jaha, bara att dra dit då? Frågan är bara vem jag ska gå med, hoppas Emelie är på för Albin ville inte dit. Hoppas PWD och BMTH spelar samma dag, annars.. annars vet jag inte vad jag gör. Kan inte lägga ut typ 1500 (minst) för två band. Plus att om de inte spelar samma dag måste jag ha boende också.. då får min släktingar gör rum för mig säger jag bara, även om vi aldrig ses. Aja, måste dit iallafall.


Killswitch Engage @ metaltown 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0