tumblr

Ni trogna läsare som tittar in här ibland vet ju att jag inte uppdaterar så speciellt mycket. Jag har nu skaffat tumblr (vilket jag aldrig trodde att jag skulle) och kommer där uppdatera med bilder varje dag (förhoppningsvis). Både gamla och nya bilder. Ibland kommer jag dock gå in här och skriva av mig när jag känner att jag behöver det, kanske en text eller om något jag gjort, vem vet? Men min tumblr kommer nog uppdateras mycket oftare än den här bloggen.

Http://asoundofmusic.tumblr.com
Http://asoundofmusic.tumblr.com
Http://asoundofmusic.tumblr.com
Http://asoundofmusic.tumblr.com
Http://asoundofmusic.tumblr.com
Http://asoundofmusic.tumblr.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0