Hemma!

Hej!
Har varit hemma ett par dagar nu, men har inte haft tid eller ork att uppdatera. Resan gick iallafall bra, blev inte mycket sömn på planet och i frankfurt dock. Vi väntade typ 5 timmar på att få byta flyg i frankfurt. När vi kom hem till Sverige regnade det extremt mycket, och det höll i sig när vi åkte bil ifrån landvetter hem. När jag kom hem så låg det en fin pojke i min säng och läste. Pussade lite på honom innan vi åkte hem till honom.

De senaste dagarna har vi inte gjort mycket. Vi såg Harry potter (<3) i fredags på bio, den var underbar. Synd bara att de inte kommer några fler filmer, jag älskar verkligen harry potter. Efter det gick vi en snabbis på krogen, jag drack inget då jag skulle köra hem... men när vi kommer till parkeringshuset för att hämta bilen så hade det stängt.... visste inte ens att de stängde en viss tid? Vi kom liksom en kvart sent också... bara att ringa och väcka albins mamma så hon kunde komma och hämta oss.. hah. Lite fail.

Nu är jag hemma hos Albin och har städat hans rum medans han jobbar och sedan repar. Blir oth för mig tills dess såklart. :) Btw, min hemlighet var att jag har tagit hål i öronen! haha, har tagit två gånger förut (hos frisör) men det har blivit infekterat eller snett, men nu tog jag hos en piercare i USA och då kan det inte bli fel! Blir kanske, kanske att töjja, men alla i min familj inklusive Albin är lite emot det, haha. Men vi får se!

Kommentarer
Postat av: corny

Nice :D töj lite iallafall :D

2011-07-17 @ 16:56:18
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0