EyesLipsFace

EyesLipsFace, eller ELF som det kallas, säljer superbra smink till ett finfint pris. Jag har beställt därifrån flera gånger och blir lika nöjd varje gång. Dem har olika kategorier med smink och i den billigaste linjen kostar sminket ifrån 16 kronor och uppåt! Min favoritlinje är studiolinjen där det mesta kostar runt 37 kronor. Sminket skickas ifrån England och frakten kostar 40 kronor, vilket jag tycker är ganska billigt. ELF är iallafall ett sminkmärke jag rekommenderar till alla! Det bästa med ELF är dock att dem inte testar sminket på djur!


Klicka här för att komma till ELF:s hemsida.
Klicka här för att komma till deras svenska facebooksida där man kan ta del av uppdateringar och annat!



Min allra första beställning ifrån ELF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0