USA

På onsdag bär det av till USA för två veckor med shopping, bad, sevärdigheter och berg-o-dalbanor. Kommer bli väldigt kul då jag länge längtat efter att få resa till detta land. Min älskade mormor besökte detta land många gånger under sin levnadstid och hela min familj älskar landet, så varför skulle jag inte göra detta?

Kanske, endast kanske kommer blogga under min tid där. Beror lite på om vi har internet(såklart) och om jag har tid och lust. Det vore kul att själv kunna gå tillbaka och läsa om vad jag har gjort där. Men som sagt, bara ett kanske. Ska iallafall ändra lite design nu ifall jag får för mig att vara lite duktig och uppdatera over the sea.


Studenten har man tagit också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0