Onsdag 29 juni

Började dagen med att åka mot landvetter vid halv 6, där blev det att flyga (en timma försentat) till Frankfurt.
I Frankfurt bytte vi till ett plan till orlando, den resan tog 9,5 timmar, hehe. Vi satt helt uspridda från början
men en flygvärdina fixade så att jag och christan fick sitta brevid varandra. Egen tv och gratis dryck/snacks/mat ^^.
Maten var asäcklig dock. För drev tiden med att titta på film, snacka och kolla på one three hill. Till sist var vi framme,
då var det bara att gå igenom massa kontroller (eller inte så många, men tog lång tid) för att komma till väskorna.
Vi hämtade sedan våran, awsome och skitsnygga, bil som vi sedan rullade iväg i mot vårat hus. På vägen handla vi lite mat + KFC såklart.
Väl framme vid vårat hus fick jag fnatt och gick runt och skrek, när ni ser bilderna på huset förstår ni varför. Ska bo såhär
när jag blir "stor" iallafall!! Vi gick nästan direkt och la oss då vi varit vakna i runt 24 timmar typ (om man inte räknar lite sömn i bil/flyg).
Började dagen med att åka mot landvetter vid halv 6, där blev det att flyga (en timma försentat) till Frankfurt. I Frankfurt bytte vi till ett plan till orlando, den resan tog 9,5 timmar, hehe. Vi satt helt uspridda från början men en flygvärdina fixade så att jag och christan fick sitta brevid varandra. Egen tv och gratis dryck/snacks/mat ^^. Maten var asäcklig dock. Fördrev tiden med att titta på film, snacka och kolla på one three hill. Till sist var vi framme, då var det bara att gå igenom massa kontroller (eller inte så många, men tog lång tid) för att komma till väskorna. Vi hämtade sedan våran, awsome och skitsnygga, bil som vi sedan rullade iväg i mot vårat hus. På vägen handla vi lite mat + KFC såklart. Väl framme vid vårat hus fick jag fnatt och gick runt och skrek, när ni ser bilderna på huset förstår ni varför. Vill bo såhär när jag blir "stor" iallafall!! Vi gick nästan direkt och la oss då vi varit vakna i runt 24 timmar typ (om man inte räknar lite sömn i bil/flyg). Mer bilder finns på Facebook!



Mitt rum

Spelrum

våran pool


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0