melbourne beach

Ni tänker säkert på Australien när ni läser rubriken, men det finns faktiskt ett melbourne här i Florida också. Vi besökte stranden där idag och det var extremt varmt. Vi badade även massa i havet och det var väldigt skönt. Inte ofta jag njuter av att bada, men det var jätteskönt att bada i havet.

När vi körde hem började det ösregna och åska, och det gör det fortfarande. Har aldrig sett så mycket regn alltså, herregud. Blev genomvått bara genom att springa ifrån bilen in till huset (typ 5 meter). När vi kom in så såg jag att jag har blivit jävligt röd.. det är så jävla typiskt!! Jag blir aldrig brun, utan röd. Jag har smörjt in mig och vi var på stranden kanske bara 3 timmar??? Hatar min jävla hud, mamma och christian blir nämligen alltid bruna, men nej nej den genen fick inte jag. Får hoppas det blir brunt sen och inte kommer göra ont i morgon då vi flyger hem.

Detta blir alltså min sista uppdatering ifrån USA, kanske fortsätter blogga hemma om jag känner för det. Bloggar ju mest för att själv kunna titta tillbaka på vad jag gjort och så. Det har varit en underbar resa och jag älskar usa, här vill jag bo.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0