ett fotografi

Idag rensade jag bland mina saker och hittade lite foton som jag framkallat, bland dessa foton fanns ett på dig och morfar. Den bilden som jag använde till mitt bildarbete i nian på högstadiet. "Jag kommer alltid älska dig" står det skrivet i ena hörnet. Vem kunde då veta att du bara hade ungefär 3 år kvar att leva? Att jag bara skulle få 3 år till med dig. Att vi bara hade 3 år kvar att berätta för dig hur mycket du betyder för oss och att vi älskar dig.

Jag kommer alltid älska dig mormor, och har alltid gjort. Du var solskenet i mitt liv, en glimt utav dig och jag log direkt eftersom du alltid log när du såg mig. Ditt leende och din röst gjorde mig alltid varm inombords och jag önskar jag fick känna den känslan igen, om bara för en sekund...


Kommentarer
Postat av: My Cecilia

Amen buhu vad sorgligt men jättesöt bild!

2012-04-04 @ 09:29:40
URL: http://mycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0