är jag tråkig?

När jag inte är med albin, vilket ofta bara sker när han jobbar, så gör jag inget alls. Jag kollar på one tree hill, äter och sover typ. Ibland kanske jag gör något annat som går en promenad med min bror eller åker in till stan en snabbis (typ en timme bara). Gör det mig till tråkig? Jag känner mig tråkig. Men samtidigt älskar jag att inte behöva göra något speciellt! Det är så skönt att för en gångs skull att inte behöva tvätta håret och sminka mig. När jag i höst börjar skolan så kommer jag behöva gå upp tidigt och lägga ner massa tid på skolan och fixa mig varje dag(ja, jag måste sminka mig!).

Sommarlov är la till för att ta det lugnt och vila upp sig? Jag känner iallafall att jag behöver detta om jag ska klara av fyra år till i skolan och förhoppningsvis klämma in lite jobb någonstans också. Så jag antar att det är okej att känna sig tråkig, kanske är det bara jag som tycker det. Jag trivs iallafall, och det finns ju saker jag kan göra om jag vill. Och framförallt, det är ju mitt liv och det är bara jag som bestämmer över det.


gammal bild på mig o albin när vi köade till rise against.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0