Tisdag

Började 8.10 med min sista lektion med multimedia :(( Ledsen tjej.. Men men, sjukt rolig kurs. Rekommenderar alla som kan läsa den att göra det. Annars har det varit ganska lugn dag. Besök av trevlig fundamentalistisk muslism. Han är en sån människa som gör att man inte kan hata muslimer. Man kan faktiskt inte dömma alla muslimer efter några enstakas handlingar ^^.

Snart ska jag iväg igen, säg farväl till mormor. Längtar inte till begravningen på torsdag.. kommer bli så himla jobbigt. Inte bara för att jag är ledsen, utan att se mina närmare ledsna. Det är det som är det svåra. Men, vill inte tänka på det nu.

Imorgon är jag typ ledig, har bara en lektion och det är labbprov. Skönt. Slipper äta äcklig lunch i skolan också, och börjar typ halv 1 tror jag. Sen måste jag hem och plugga, blir nog lite ikväll också. Vill verkligen få MVG I religion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0