Lördag

Sitter hemma hos Albin nu. Har inte gjort mycket vettigt idag. Körde Albin till jobbet och medan han jobbade åkte jag till morfar och städade. Sedan när Albin jobbat klart åkte vi hem till honom. Finslipar på filosofi och tänkte skicka in den ikväll.

Nästa vecka blir awsome, konsert på torsdag. Det ska bli så kul. Mindre kul, eller kul i oturen(?), är att vi har studiedag på tisdag men ska vara i skolan mellan 9-15 för rep av sceniska. Jag ska dock bara vara där och ta lite kort. Tar nog med mig datorn och bloggar lite på plats, vi får se :)

Ikväll blir det nog bara att chilla, se en film eller så. Albin jobbar imorgon så åker hem ganska tidigt och kanske följer med mamma och lars till ikea om jag orkar. Har inget att plugga på så kan lika gärna göra det, kan ju bli kul.

mitt fönster

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-22 @ 20:21:17
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0