Fredag

Har inte varit så sugen på att blogga på sistone, var ju begravning och så. Men nu känns det lite bättre och jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Har ju lite skolarbeten som ska in nästa vecka som dock måste prioriteras samt att jag kommer tillbringa helgen med min underbara pojkvän. Nu har Timo en vän här. Timo är min katt, och han älskar att busa med min pappas katt. (mina föräldrar är skilda men bor grannar). Just nu är pappas katt, Pyssel, inne hos oss och busar med Timo.

Ska snart åka till skolan, har tre lektioner samt ett prov. Hoppas verkligen det går bra på provet.. Vill helst ha MVG men tror inte jag kommer få det... haha. Men men, får hoppas på det bästa ^^ Ikväll blir det utgång tror jag. Kommer väl bli jag,albin och massa grabbar från klassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0