Dag 02 – Min första kärlek

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek, ja ni. Min första riktiga kärlek är som ni säkert vet Albin. Lärde känna honom tack vare min dåvarande bästa kompis och trodde då att det var en kille som hon var intresserad av. Jag började snacka med honom lite på skoj för att se vem han var och kom fram till att jag var intresserad, min kompis var som tur var inte också detta. Första gången vi umgicks satt vi på ett café med min kompis, jag pillade honom i håret hehe. Sedan sågs vi några gånger hemma hos mig och den 4 mars 2008 bestämde vi oss att vi ville vara tillsammans.

Vid det tillfället trodde jag aldrig att det skulle hålla så länge, jag visst inte hur starka min känslor var. Denna mannen är underbarast i världen och skulle inte byta bort honom mot någon. Finast.



Back in the days, april 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0